Polityka prywatności

Niniejsze Zasady Prywatności mają zastosowanie do danych osobowych Użytkowników Sklepu (dalej „Użytkowników”) działającego pod adresem http://dobierzfiltr.pl/ (dalej „Sklep”). Poniżej prezentujemy Ci najważniejsze informacje o zasadach przetwarzania przez nas danych osobowych oraz plikach cookies, które są wykorzystywane przez nasz Sklep internetowy. Informacje te zostały przygotowane z uwzględnieniem RODO, czyli ogólnego rozporządzenia o ochronie danych

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH

"M.I.C.S. Polska" sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie przy ul. Złotej 61/100, 00-819 Warszawa, numer KRS: 0000178013, numer NIP: PL 5210416264, Regon: 008484546

DANE OSOBOWE I PRYWATNOŚĆ

Jeśli zamierzasz korzystać z naszych usług, zostaniesz poproszony o podanie Twoich danych osobowych. Twoje dane przetwarzane są przez nas we wskazanych poniżej celach, związanych z funkcjonowaniem Sklepu i świadczeniem usług w nim oferowanych (dalej „Usługi”).

W zależności od tego, na co się zdecydujesz lub wyrazisz zgodę, może to być:

  1. Świadczenie usług oferowanych w Sklepie – szczegółowa klauzula informacyjna stanowi załącznik numer 1 do niniejszej Polityki. 
  2. Realizacja Twoich zamówień – szczegółowa klauzula informacyjna stanowi załącznik numer 2 do niniejszej Polityki.
  3. Marketing bezpośredni, inny niż newsletter, polegający w szczególności na wyświetlaniu w Sklepie dopasowanych do Ciebie treści – szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych stanowią integralne zapisy niniejszej Polityki. 
  4. Badanie satysfakcji Klientów w postaci dodawania opinii, komentarzy i ocen przez Klienta odnośnie jego transakcji – szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych stanowią integralne zapisy niniejszej Polityki. 
  5. Przesyłanie newslettera lub informacji handlowych drogą telefoniczną – szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych stanowią integralne zapisy niniejszej Polityki.
  6. Komunikacja z partnerem Sprzedawcy, który organizuje szkolenia z zakresu medycyny indyjskiej – szczegółowa klauzula informacyjna stanowi załącznik numer 3 do niniejszej Polityki.
  7. Prowadzenie korespondencji – w sprawach zgłaszanych za pośrednictwem formularza kontaktowego. Dane kontaktowe służą do nawiązania korespondencji, udzielania odpowiedzi na zapytania, przygotowywania ofert oraz marketingu bezpośredniego – szczegółowa klauzula informacyjna stanowi załącznik numer 4 do niniejszej Polityki.
  8. Reklama banerowa. Dane pozyskane podczas wizyty użytkownika wykorzystywane są również w celu wyświetlania tzw. reklamy banerowej. Reklamy banerowe to treści graficzne przekierowujące do stron firm trzecich. Reklama ta wykorzystuje głównie pliki cookie (ciasteczka) lub piksele. Celem naszej firmy jest opracowanie oferty reklamowej atrakcyjnej i przydatnej użytkownikom, zatem w ramach reklamy banerowej użytkownik może zobaczyć głównie produkty przeglądane na naszej stronie ostatnio lub produkty podobne do wcześniej oglądanych (tzw. retargeting). W ramach reklamy banerowej wykorzystywane są tylko i wyłącznie dane pseudonimizowane, bezpośrednie informacje o użytkowniku (tj. np. nazwisko lub adres e-mail) nie są zapisywane w plikach cookie.
  9. Retargeting. Strona internetowa naszej firmy korzysta z technologii retargetingu. Wykorzystanie tej technologii pozwala zaoferować użytkownikowi atrakcyjniejszą ofertę internetową. Umożliwia ona przedstawienie użytkownikom zainteresowanym naszymi produktami, odpowiedniej reklamy na stronach internetowych naszych partnerów. Wyświetlanie spersonalizowanej reklamy jest dla użytkownika atrakcyjniejsze niż reklama, nie posiadającego indywidualnego związku z jego zainteresowaniami. Wyświetlanie materiałów reklamowych na stronach naszych partnerów oparte jest na technologii ciasteczek oraz na analizie wcześniejszych zachowań użytkownika. Ta forma reklamy realizowana jest zupełnie anonimowo. W czasie korzystania ze strony internetowej naszej firmy stosowane są ciasteczka, służące gromadzeniu, zapisywaniu i wykorzystaniu danych dotyczących zachowania użytkownika. Ponadto dane użytkownika zawarte w ciasteczkach przechowywane są po zakończeniu sesji przeglądarki i wykorzystywane są podczas kolejnej wizyty na stronie.

 

Bez Twojej zgody celem przetwarzania danych może być:

  1. Zapewnienie prawidłowego działania Strony sklepu i dostosowanie go do potrzeb osób odwiedzających. W tym celu w logach serwera gromadzone są zapytania skierowane do serwera (m.in. adres IP użytkownika, datę i czas serwera, informacje o przeglądarce internetowej i systemie operacyjnym. Logi serwera stanowią materiał pomocniczy służący do administrowania Stroną sklepu i do tworzenia statystyk i oceny użyteczności Strony sklepu oraz jej optymalizacji. Korzystanie ze Strony związane jest z przesyłaniem zapytań do serwera, na którym Strona jest przechowywana. Każde z zapytań skierowanych do serwera zapisane zostanie w logach serwera. Logi obejmują m.in. adres IP użytkownika, datę i czas serwera, informacje o przeglądarce internetowej i systemie operacyjnym, z którego korzysta użytkownik. Logi zapisywane i przechowywane są na serwerze. Dane zapisywane w logach serwera nie są kojarzone z osobami korzystającymi ze Strony i nie są wykorzystywane przez naszą firmę w celu identyfikacji osób odwiedzających Stronę. Logi serwera stanowią jedynie materiał wspomagający administrowanie Stroną, a ich zawartość ujawniana jest jedynie osobom upoważnionymi do administrowania serwerem. Pozyskane dane służą naszej firmie także do tworzenia statystyk, które wykorzystywane są do oceny użyteczności Strony oraz jej optymalizacji.

Podstawa przetwarzania danych:

  1. Umowa sprzedaży (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
  2. Ciążący na nas obowiązek prawny, w szczególności związany z rachunkowością w przypadku zamówień wiążących się z obowiązkiem zapłaty (art. 6 ust. 1 lit. c RODO)
  3. Twoja zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)
  4. Nasz prawnie uzasadniony interes polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
  5. Nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na profilowaniu w celach marketingowych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
  6. Nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na przetwarzaniu danych do celów marketingu bezpośredniego [art. 6 ust. 1 lit. f RODO w związku z Motywem (47) RODO]

Podanie danych:

Podanie danych jest całkowicie dobrowolne, ale w większości przypadków jest konieczne do zawarcia umowy lub świadczenia usług związanych ze Sklepem.

Skutek niepodania danych:

W zależności od celu, w jakim dane są podawane:

  1. brak możliwości korzystania z usług Sklepu,
  2. brak możliwości dokonania zakupów w Sklepie,
  3. brak możliwości otrzymywania informacji o promocjach czy ofertach specjalnych, oferowanych w Sklepie.

Możliwość cofnięcia zgody:

Zgodę można wycofać w każdej chwili. W tym celu należy wysłać maila na adres zamowienia@ dobierzfiltr.pl  lub zadzwonić pod numer telefonu +48 17 722 21 15. Przetwarzanie danych do momentu cofnięcia przez Ciebie zgody pozostaje zgodne z prawem.

PROFILOWANIE

W ramach Sklepu możemy automatycznie dopasowywać pewne treści do Twoich potrzeb, tj. dokonywać profilowania, wykorzystując do tego Twoje dane osobowe. W naszym Sklepie nie dokonujemy profilowania:

  1. wywołującego wobec Ciebie skutki prawne,
  2. wpływającego na Ciebie w podobnie istotny sposób.

OKRES PRZETWARZANIA

Twoje dane będziemy przetwarzać tylko przez okres, w którym będziemy mieć ku temu podstawę prawną, a więc do momentu, w którym:

  1. przestanie ciążyć na nas obowiązek prawny, zobowiązujący nas do przetwarzania Twoich danych lub
  2. ustanie możliwość dochodzenia ewentualnych roszczeń związanych z umową zawartą przez Sklep przez którąkolwiek ze stron lub
  3. cofniesz zgodę na przetwarzanie danych, jeśli to ona była podstawą przetwarzania danych osobowych.

– w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.

BEZPIECZEŃSTWO DANYCH

Przetwarzając Twoje dane osobowe stosujemy środki organizacyjne i techniczne zgodne z właściwymi przepisami prawa, w tym stosujemy szyfrowanie połączenia za pomocą certyfikatu SSL.

TWOJE UPRAWNIENIA

Ponadto przysługuje Ci prawo żądania:

  1. dostępu do Twoich danych osobowych
  2. ich sprostowania
  3. usunięcia lub
  4. ograniczenia przetwarzania

A także prawo:

  1. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania
  2. żądania przeniesienia danych do innego administratora

Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz skorzystać ze swoich praw. Jeśli uznasz, że Twoje dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, możesz złożyć skargę do organu nadzorczego.

CIASTECZKA – COOKIES

Polityka plików „cookies”

Polityka dotyczy plików „cookies” i odnosi się do stron internetowych, których operatorem jest Deva Harmony Ltd. Spółka komandytowa (zwanych dalej: „stroną internetową”).

1. Czym są pliki „cookies”?

Poprzez pliki „cookies” rozumie się dane informatyczne, tj. w szczególności pliki w formacie tekstowym, przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników (komputer, telefon, tablet etc.), przesyłane przez stronę internetową. Pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego indywidualnych preferencji, umożliwiają wyświetlenie strony internetowej w języku użytkownika skonfigurowanym przez te pliki, a także wykorzystanie innych ustawień strony internetowej wybranych przez użytkownika. „Cookies” co do zasady zawierają nazwę strony internetowej z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

2. Czy pliki „cookies” zawierają dane osobowe

Co do zasady pliki „cookies” nie stanowią danych osobowych. Jednak pewne informacje przechowywane w plikach „cookies” (np. co do preferencji), zwłaszcza w połączeniu z innymi informacjami o użytkowniku stron internetowych, mogą być traktowane jako dane osobowe. Dane osobowe gromadzone przy użyciu plików „cookies” są przetwarzane wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji na rzecz użytkownika, opisanych poniżej w punkcie 3 i 4. Takie dane są zaszyfrowane w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom nieuprawnionym.

3. Do czego używamy plików „cookies”?

Pliki „cookies” używane są w celu dostosowania zawartości stron internetowych do preferencji i urządzenia użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych. Pliki te umożliwiają zapisanie wyborów użytkownika co do:

  1. rezygnacji z profilowanych reklam,
  2. języka,
  3. przeglądarki,
  4. ustawień wybranych elementów strony internetowej,

Pliki „cookies” używane są także do ułatwienia logowania się do konta użytkownika oraz umożliwiania przechodzenia między podstronami na stronach internetowych bez konieczności ponownego logowania się na każdej podstronie.

Równocześnie pliki „cookies” pełnią funkcję dodatkowej warstwy zabezpieczeń i wykorzystywane są do zabezpieczenia stron internetowych, np. poprzez uniemożliwienie dostępu osobom nieuprawnionym.

Używane są również w celu tworzenia anonimowych, skonsolidowanych statystyk, które pomagają zrozumieć w jaki sposób użytkownik korzysta ze stron internetowych co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości.

Jednocześnie przewiduje się wyjątkową możliwość incydentalnej, personalnej identyfikacji użytkownika którego zachowania zawierają znamiona czynów zabronionych.

Pliki „cookies” pomagają też zapewnić dopracowanie i sprawne działanie stron internetowych, w tym badanie wydajności stron internetowych, np. poprzez badanie ruchu i występowanie anomalii typu rozproszonej odmowy usługi (tzw. ataki DDoS).

Pliki „cookies” są także wykorzystywane do identyfikowania, które reklamy użytkownik wyświetlał, a także do wyświetlana reklam najtrafniej dopasowanych do aktywności użytkownika na stronach internetowych.

4. Jakich plików „cookies” używamy?

Stosowane są, co do zasady, dwa rodzaje plików „cookies” – „sesyjne” oraz „stałe”.

Pierwsze z nich są plikami tymczasowymi, które pozostają na urządzeniu użytkownika, aż do wylogowania ze strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej).

„Stałe” pliki pozostają na urządzeniu użytkownika przez czas wskazany w parametrach plików „cookies” albo do momentu ich ręcznego usunięcia przez użytkownika. 

Wyróżnić można szczegółowy podział plików „cookies”, ze względu na:

  1. niezbędność do realizacji usługi

Niezbędne – są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej lub funkcjonalności z których użytkownik chce skorzystać.

Funkcjonalne – są ważne dla działania strony internetowej:

  1. służą wzbogaceniu funkcjonalności stron internetowych; bez nich strona internetowa będzie działała poprawnie, jednak nie będzie dostosowana do preferencji użytkownika,
  2. służą zapewnieniu wysokiego poziomu funkcjonalności stron internetowych; bez nich może obniżyć się poziom funkcjonalności strony internetowej, ale ich brak nie powinien uniemożliwić zupełnego korzystania z niej,
  3. służą większości funkcjonalności stron internetowych; ich zablokowanie spowoduje, że wybrane funkcje nie będą działać prawidłowo.

Biznesowe – umożliwiają realizację modelu biznesowego w oparciu, o który udostępniona jest strona internetowa; ich zablokowanie nie spowoduje niedostępności całości funkcjonalności, ale może obniżyć poziom świadczenia usługi ze względu na brak możliwości realizacji przez właściciela strony internetowej przychodów subsydiujących jej działanie.

  1. Ze względu na czas przez jaki „cookies” będą umieszczone w urządzeniu końcowym użytkownika

Cookies sesyjne – „cookies” umieszczone na czas korzystania z przeglądarki (sesji) i są wykasowane po jej zamknięciu lub wylogowaniu się ze strony internetowej.

Cookies stałe – nie są kasowane po zamknięciu przeglądarki i pozostają w urządzeniu użytkownika na określony czas lub bez okresu ważności (zależy od ustawień właściciela strony internetowej).

  1. Ze względu na pochodzenie – administratora stron internetowych, który zarządza „cookies”

Cookies własne – cookies” umieszczone na stronach internetowych bezpośrednio przez Deva Harmony Ltd. Spółka komandytowa

Cookies zewnętrzne – cookies” umieszczane na stronach internetowych przez podmioty inne niż Deva Harmony Ltd. Spółka komandytowa

  1. Ze względu na cel jakiemu służą

Konfiguracji stron internetowych – umożliwiają ustawienia funkcji i usług na stronach internetowych.

Bezpieczeństwo i niezawodność stron internetowych – umożliwiają weryfikację autentyczności oraz optymalizację wydajności stron internetowych.

Uwierzytelnianie – umożliwiają informowanie, gdy użytkownik jest zalogowany, dzięki czemu strona internetowa może pokazywać odpowiednie informacje i funkcje.

Stan sesji – umożliwiają zapisywanie informacji o tym, jak użytkownicy korzystają ze strony internetowej. Mogą one dotyczyć najczęściej odwiedzanych stron lub ewentualnych komunikatów o błędach wyświetlanych na niektórych stronach. Pliki „cookies” służące do zapisywania tzw. „stanu sesji” pomagają ulepszać usługi i zwiększać komfort przeglądania stron.

Procesy – umożliwiają sprawne działanie strony internetowej oraz dostępnych na niej funkcji.

Reklamy – umożliwiają wyświetlanie reklam, które są bardziej interesujące dla użytkowników, a jednocześnie bardziej wartościowe dla wydawców i reklamodawców; pliki „cookie” mogą być też używane do personalizowania reklamy, a także do wyświetlania reklam poza stronami internetowymi.

Analizy i badania, audyt oglądalności – umożliwiają właścicielowi stron internetowych lepiej zrozumieć preferencje ich użytkowników i poprzez analizę ulepszać i rozwijać produkty i usługi.

Zazwyczaj właściciel strony internetowej lub firma badawcza zbiera anonimowo informacje i przetwarza dane na temat trendów, bez identyfikowania danych osobowych poszczególnych użytkowników.

  1. Ze względu na ingerencję w prywatność użytkownika

Nieszkodliwe – Obejmuje „cookies”:

  1. niezbędne do poprawnego działania strony internetowej,
  2. potrzebne do umożliwienia działania funkcjonalności strony internetowej, jednak ich działanie nie ma nic wspólnego ze śledzeniem użytkownika

Badające – wykorzystywane do śledzenia użytkowników, jednak nieobejmujące informacji pozwalających (bez innych danych) zidentyfikować konkretnego użytkownika.

  1. Usuwanie plików „cookies”

Uprawnienie M.I.C.S. Polska Sp. z o.o., do przechowywania i uzyskiwania dostępu do plików „cookies” wynika ze zgody wyrażonej przez użytkownika stron internetowych.

Zgoda ta wyrażana jest przez użytkownika podczas dokonywania konfiguracji przeglądarki internetowej lub wybranej strony internetowej lub usługi. Użytkownik ma możliwość powrotu do tych ustawień w każdej chwili i określenia warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do tych informacji przez M.I.C.S. Polska Sp. z o.o.

Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie dopuszcza umieszczanie plików „cookies” na urządzeniu końcowym.

Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików „cookies” w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenie użytkownika.

Poniżej znajdują się odnośniki do stron różnych przeglądarek z instrukcjami dotyczącymi cookies, w tym sposobów ich usuwania:

  1. Chrome
  2. Edge
  3. Opera
  4. Internet Explorer
  5. Safari
  6. Firefox

Aby skorzystać z prawa sprzeciwu, które przyznaje Rozporządzenie ogólne o ochronie danych osobowych konieczne jest wylogowanie się ze wszystkich urządzeń i usunięcie z nich plików „cookies”.

Proces aktualizacji może potrwać do 72 godzin.

Ograniczenie stosowania plików „cookies”, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej.

Jeżeli powyższe informacje nie wyczerpują dla Państwa tematyki stosowanych „cookies” gorąco zachęcamy do zapoznania się dodatkowo ze stroną: http://wszystkoociasteczkach.pl która w sposób syntetyczny opisuje cały proces gromadzenia w/w danych.

USŁUGI ZEWNĘTRZNE / ODBIORCY DANYCH

Korzystamy z usług podmiotów zewnętrznych, którym mogą być przekazywane Twoje dane. Poniżej znajduje się lista tych podmiotów:

  1. Podmioty realizujące usługę kurierską:
    1. DPD,
    2. DHL,
    3. InPost,
    4. Poczta Polska.
  2.  Podmioty realizujące usługę pocztową: 
    1. InPost (paczkomaty),
    2. Poczta Polska.
  3. Podmioty dostarczający usługę badania satysfakcji Klientów
  4. Dostawca platformy do realizacji płatności elektronicznych.
  5. Administrator strony internetowej Sklepu.
  6. Hostingodawca i administrator serwera.
  7. Biuro księgowe.
  8. Podmioty realizujące bieżącą obsługę Sklepu.
  9. Korzystamy z różnorodnych profesjonalnych narzędzi, między innymi:
    1. Google Analytics oraz pliki cookie: Korzystamy z Google Analytics – będącego narzędziem do analizy statystyk serwisów www, opracowanego przez firmę Google. Google Analytics wykorzystuje pliki cookie, które zapisywane są na komputerze użytkownika i umożliwiają przeprowadzenie analizy wykorzystania Strony przez użytkowników. Informacje w ten sposób pozyskane (w tym adres IP użytkownika) przesyłane są na serwery Google Inc. w USA gdzie są przechowywane. Za pomocą pozyskanych danych Google dokonuje oceny ruchu na Stronie na podstawie ilości wizyt, sporządza raporty z aktywności na stronie oraz proponuje inne usługi związane z wykorzystaniem Strony. Istnieje możliwość przekazywania przez Google informacji stronom trzecim, o ile zgodne jest to z przepisami lub gdy strony trzecie zajmują się przetwarzaniem tych danych na zlecenie Google. Google zapewnia, że adres IP użytkownika nie zostanie powiązany z innymi danymi Google Inc. Szczegółowe informacje na temat warunków korzystania oraz polityki prywatności uzyskać można na stronie: https://www.google.com/analytics/terms/pl.html  lub https://policies.google.com/privacy/update?hl=pl. Użytkownik ma możliwość zablokowania instalacji cookie przez zmianę ustawień w przeglądarce internetowej. Może to jednak powodować nieprawidłowe działanie niektórych funkcji Strony. Użytkownik może też zapobiec gromadzeniu oraz przetwarzaniu przez Google danych wygenerowanych przez cookie poprzez pobranie i instalację wtyczki dostępnej na stronie: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=pl.
    2. Google AdWords: na Stronie wykorzystywana jest również bezpłatna funkcja śledzenia konwersji, dostępna w Google AdWords. Google dba w tym zakresie o ochronę danych klientów i użytkowników. Google umieszcza na komputerze użytkownika plik cookie, za każdym razem kiedy użytkownik kliknie w reklamę plik cookie po 50 miesiącach wygasa. Technologia ta pozwala na prowadzenie działań remarketingowych. Remarketing służy do wyświetlania reklam Strony użytkownikom, którzy wcześniej odwiedzili Stronę, podczas odwiedzania przez nich innych witryn internetowych. Jeżeli użytkownik nie wyrazi zgody na tę usługę, może odmówić zapisywania plików cookie poprzez zmianę ustawień przeglądarki, które powodują dezaktywację opcji automatycznej obsługi plików cookie. Istnieje też możliwość dezaktywacji plików cookie wykorzystywanych przez Google do śledzenia konwersji poprzez dokonanie odpowiednich ustawień przeglądarki, które powodują zablokowanie plików cookie pochodzących z Google. Więcej informacji na temat reklamy dostosowanej do zainteresowań oraz informacje na temat rezygnacji z udostępniania informacji ze swojej przeglądarki internetowej na potrzeby reklamy behawioralnej można uzyskać na stronie http://youronlinechoices.eu/.
    3. Piksel Facebook: na naszej Stronie stosujemy piksel Facebooka należący do Facebook Inc., 1601 S. California Ave, Palo Alto, CA 94304, USA. Za jego pomocą uzyskujemy możliwość śledzenia ruchów użytkowników odwiedzających Stronę poprzez monitorowanie konwersji, względnie poprzez kliknięcie na reklamę Facebooka. Pozwala nam to określić skuteczność ogłoszeń reklamowych na potrzeby statystyki i badań rynku. Zebrane w taki sposób dane są dla nas anonimowe, co oznacza, że danych poszczególnych użytkowników są dla nas niewidoczne. Jednak dane te są gromadzone i przetwarzane przez Facebook, o czym informujemy użytkowników zgodnie z wiedzą jaką posiadamy. Facebook ma możliwość połączenia tych danych z kontem użytkownika na Facebooku i zastosowania ich do niektórych działań reklamowych zgodnie z polityką prywatności Facebooka. Facebook ma możliwość używania w tym zakresie plików cookie i innych technologii przechowywania danych pochodzących ze Strony. Informacje na temat ochrony danych oraz odpowiednich ustawień można uzyskać: https://www.facebook.com/about/privacy/.
  10. Inne podmioty, które przetwarzają dane osobowe na nasze zlecenie, przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie zawartej ze Sklepem umowy i wyłącznie zgodnie z naszymi poleceniami.

KONTAKT Z ADMINISTRATOREM

Chcesz skorzystać ze swoich uprawnień dotyczących danych osobowych? A może po prostu chcesz zapytać o coś związanego z naszą Polityką Prywatności? Napisz na adres e-mail: zamowienia@ dobierzfiltr.pl  . 

ZAŁĄCZNIK NUMER 1

Klauzula Informacyjna

Dla Użytkowników Zarejestrowanych

Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, „RODO”), niniejszym informujemy, że:

  1. Administratorem Państwa przetwarzanych danych osobowych jest M.I.C.S. Polska  Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Złota 61/100, 0-819 Warszawa, numer KRS 0000178013, numer NIP: PL 5210416264, Regon: 008484546.
  2. Administrator nie wyznaczył inspektora ochrony danych z uwagi na brak ciążącego na nim prawnego obowiązku, w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się drogą telefoniczną pod numerem: +48 17 722 21 15, mailowo pod adres: zamowienia@dobierzfiltr.pl oraz pisemnie na adres siedziby Administratora.
  3. Państwa dane uzyskujemy w następujący sposób:
  1. podczas procesu zakupowego,
  2. kontaktu z Administratorem – telefonicznym bądź mailowym,
  3. podczas procesu rejestracji na stronie internetowej,
  4. bezpośrednio podczas wizyty na naszej stronie internetowej oraz w trakcie przeglądania produktów w naszym sklepie,
  5. podczas wysyłania przez Państwa wiadomości.
  6. Państwa dane będą przetwarzane w celu:
  1. realizacji umowy o świadczenia wzajemne, tj. w o parciu o art. 6 ust. 1 lit. b RODO – przetwarzanie niezbędne do celów wynikających ze stosunku umownego (dodatkowe usługi i funkcjonalności w zamian za świadczenie wzajemne w postaci udzielonych zgód i przekazanych danych osobowych),
  2. w celach analitycznych i statystycznych oraz w celu dochodzenie roszczeń wynikających z przepisów prawa, tj. w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. f RODO – przetwarzanie niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora,
  3. profilowania tematyki zainteresowania Państwa osób w zakresie przeglądanych i zakupionych produktów na stronie internetowej Administratora – w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. nasz prawnie uzasadniony interes,
  4. w celu marketingu usług własnych i wysyłki informacji dot. aktualnej oferty („Newsletter”) – po wyrażeniu wyraźnej i dobrowolnej zgody tj. w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. a RODO,
  5. w celu marketingu usług partnerów Administratora („Partnerzy”) – po wyrażeniu wyraźnej i dobrowolnej zgody tj. w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. a RODO,
  6. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych jest:
  1. udzielona przez Państwa zgoda w zakresie i celu określonym w jej treści tj. art. 6 ust. 1 lit. a RODO,
  2. realizacji umowy o świadczenie wzajemne w rozumieniu art. 6 ust. 1 lit. a RODO w związku z art. 487 i n. ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny tj. świadczenia na Państwa rzecz dodatkowych usług i funkcjonalności strony internetowej Administratora w zamian za udzielone przez Państwa zgody i dane osobowe, 
  3. zawarta umowa sprzedaży produktów znajdujących się w sklepie (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
  4. w pozostałym zakresie podstawą prawną dla działania Administratora jest przesłanka prawnie uzasadnionych interesów Administratora.
  1. Za udzieloną przez Państwa zgodą, podane dane osobowe mogą zostać przekazane Partnerom Administratora oraz podmiotom i organom których uprawnienia do takiego udostępnienia wynikają z przepisów prawa.
  2. Informujemy Państwa, iż każdy poszczególny Partner Administratora może posiadać własną politykę prywatności dotyczącą przetwarzania danych osobowych.
  3. Administrator nie planuje udostępniać Państwa danych do Państw trzecich znajdujących się poza obszarem Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
  4. Posiada Pan/Pani możliwość uzyskania kopii danych jak lub uzyskania informacji o miejscu udostępnienia danych.
  5. Państwa dane osobowe będą przechowywane do czasu wycofania przez Państwa udzielonej zgody, nie krócej jednak niż do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń.
  6. Posiadają Państwo prawo żądania od Administratora dostępu do danych, które Państwa dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Posiadają Państwo prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych; 
  7. Posiadają Państwo prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych);
  8. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, jednak jest to konieczny warunek wynikający z przepisów Kodeksu Cywilnego w odniesieniu do zawartego stosunku umownego, to też brak ich podania uniemożliwia prawidłowe wykonywanie umowy o świadczenie wzajemne.
  9. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, jednak jest to konieczny warunek wynikający z przepisów Kodeksu Cywilnego w odniesieniu do zawartego stosunku umownego, to też brak ich podania uniemożliwia prawidłowe wykonywanie umowy.
  10. Administrator może korzystać w Sklepie Internetowym z profilowania do celów marketingu bezpośredniego, ale decyzje podejmowane na jego podstawie przez Administratora nie dotyczą zawarcia lub odmowy zawarcia Umowy Sprzedaży, czy też możliwości korzystania z Usług Elektronicznych w Sklepie Internetowym. Efektem korzystania z profilowania w Sklepie Internetowym może być np. przyznanie danej osobie rabatu, przesłanie jej kodu rabatowego, przypomnienie o niedokończonych zakupach, przesłanie propozycji Produktu, który może odpowiadać zainteresowaniom lub preferencjom danej osoby lub też zaproponowanie lepszych warunków w porównaniu do standardowej oferty Sklepu Internetowego. Mimo profilowania to dana osoba podejmuje swobodnie decyzję, czy będzie chciała skorzystać z otrzymanego w ten sposób rabatu, czy też lepszych warunków i dokonać zakupu w Sklepie Internetowym. Profilowanie w naszym Sklepie Internetowym polega na automatycznej analizie lub prognozie zachowania danej osoby na stronie Sklepu Internetowego np. poprzez dodanie konkretnego Produktu do koszyka, przeglądanie strony konkretnego Produktu w Sklepie Internetowym, czy też poprzez analizę dotychczasowej historii dokonanych zakupów w Sklepie Internetowym. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo do tego, by nie podlegać decyzji, która opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, i wywołuje wobec tej osoby skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na nią wpływa. Profilowanie które realizujemy nie wywołuje żadnych negatywnych skutków wobec osób nim objętych. 

ZAŁĄCZNIK NUMER 2

Klauzula Informacyjna

Dla Użytkowników Niezarejestrowanych dokonujących zakupów

Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, „RODO”), niniejszym informujemy, że:

  1. Administratorem Państwa przetwarzanych danych osobowych jest M.I.C.S. Polska  Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Złota 61/100, 0-819 Warszawa, numer KRS 0000178013, numer NIP: PL 5210416264, Regon: 008484546.
  1. Administrator nie wyznaczył inspektora ochrony danych z uwagi na brak ciążącego na nim obowiązku, w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się drogą telefoniczną pod numerem: +48 654 987 321, mailowo pod adres: zamowienia@ dobierzfiltr.pl   oraz pisemnie na adres siedziby Administratora.
  2. Państwa dane uzyskujemy w następujący sposób:
  1. podczas procesu zakupu projektów,
  2. kontaktu z Administratorem – telefonicznym bądź mailowym,
  3. podczas procesu rejestracji na stronie internetowej,
  4. bezpośrednio podczas wizyty na naszej stronie internetowej.
  5. Państwa dane będą przetwarzane w celu:
  1. zawarcia i realizacji umowy sprzedaży (w tym usługi z tym powiązane np. prawo rękojmi i gwarancji) tj. w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
  2. dochodzenie roszczeń wynikających z przepisów prawa, tj. w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. f RODO – przetwarzanie niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora,
  3. profilowania tematyki zainteresowania Państwa osób w zakresie przeglądanych i zakupionych produktów na stronie internetowej Administratora – w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. nasz prawnie uzasadniony interes,
  4. spełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, związanego z obowiązkami podatkowymi, tj. w oparciu o przepisy prawa krajowego oraz art. 6 ust. 1 lit c. RODO.
  5. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych jest:
  1. fakt zawarcia umowy oraz przepisy ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa oraz rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 27 sierpnia 2013 roku w sprawie kryteriów i warunków technicznych, którym muszą odpowiadać kasy rejestrujące, 
  2. w pozostałych przypadkach Państwa dane osobowe są przetwarzane wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w jej treści tj. art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
  1. Posiada Pan/Pani możliwość uzyskania kopii danych jak lub uzyskania informacji o miejscu udostępnienia danych.
  2. Państwa dane osobowe będą przechowywane maksymalnie w okresach do 5 lub 6 lat (ze względu na wymagania ustawy o rachunkowości) oraz 3 lata  (z tytułu zawartej umowy sprzedaży), nie krócej jednak niż do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń.
  3. Posiadają Państwo prawo żądania od Administratora dostępu do danych, które Państwa dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Posiadają Państwo prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych; 
  4. Posiadają Państwo prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych);
  5. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, jednak jest to konieczny warunek wynikający z przepisów Kodeksu Cywilnego w odniesieniu do zawartego stosunku umownego, to też brak ich podania uniemożliwia prawidłowe wykonywanie umowy.
  6. Administrator może korzystać w Sklepie Internetowym z profilowania do celów marketingu bezpośredniego, ale decyzje podejmowane na jego podstawie przez Administratora nie dotyczą zawarcia lub odmowy zawarcia Umowy Sprzedaży, czy też możliwości korzystania z Usług Elektronicznych w Sklepie Internetowym. Efektem korzystania z profilowania w Sklepie Internetowym może być np. przyznanie danej osobie rabatu, przesłanie jej kodu rabatowego, przypomnienie o niedokończonych zakupach, przesłanie propozycji Produktu, który może odpowiadać zainteresowaniom lub preferencjom danej osoby lub też zaproponowanie lepszych warunków w porównaniu do standardowej oferty Sklepu Internetowego. Mimo profilowania to dana osoba podejmuje swobodnie decyzję, czy będzie chciała skorzystać z otrzymanego w ten sposób rabatu, czy też lepszych warunków i dokonać zakupu w Sklepie Internetowym. Profilowanie w naszym Sklepie Internetowym polega na automatycznej analizie lub prognozie zachowania danej osoby na stronie Sklepu Internetowego np. poprzez dodanie konkretnego Produktu do koszyka, przeglądanie strony konkretnego Produktu w Sklepie Internetowym, czy też poprzez analizę dotychczasowej historii dokonanych zakupów w Sklepie Internetowym. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo do tego, by nie podlegać decyzji, która opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, i wywołuje wobec tej osoby skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na nią wpływa. Profilowanie które realizujemy nie wywołuje żadnych negatywnych skutków wobec osób nim objętych. 

ZAŁĄCZNIK NUMER 3

Klauzula Informacyjna

Szkolenia organizowane przez partnera

Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, „RODO”), niniejszym informujemy, że:

  1. Administratorem Państwa przetwarzanych danych osobowych M.I.C.S. Polska  Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Złota 61/100, 0-819 Warszawa, numer KRS 0000178013, numer NIP: PL 5210416264, Regon: 008484546.
  1. Administrator nie wyznaczył inspektora ochrony danych z uwagi na brak ciążącego na nim prawnego obowiązku, w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się drogą telefoniczną pod numerem: +48 654 987 321, mailowo pod adres: zamowienia@ dobierzfiltr.pl   oraz pisemnie na adres siedziby Administratora.
  2. Państwa dane uzyskujemy w następujący sposób:
  1. kontakt z Administratorem – telefoniczny bądź mailowy,
  2. bezpośrednio podczas wypełnienia oraz wysłania formularza znajdującego się na naszej stronie.
  3. Państwa dane będą przetwarzane w celu:
  4. umożliwienia komunikacji z partnerem w celu wzięcia udziału w szkoleniu przez niego organizowanego.
  5. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych jest:
  6. art. 6 ust. 1 lit. a RODO zgoda.
  1. Wycofanie zgody na wykorzystanie danych osobowych nie ma wpływu na legalność wykorzystania tych danych, które zostało dokonane na podstawie tej zgody przed dniem jej cofnięcia
  2. Podane dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom i organom których uprawnienia do takiego udostępnienia wynikają z przepisów prawa, w szczególności Państwa opinia będzie prezentowana na stronie Administratora, wyszukiwarce internetowej Google oraz certyfikacie podmiotów zewnętrznych dostarczających usługi badania satysfakcji klientów.
  3. Posiadają Państwo prawo żądania od Administratora dostępu do danych, które Państwa dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wycofania zgody. Posiadają Państwo prawo do przenoszenia danych; 
  4. Posiadają Państwo prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych);
  5. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, jednak jest to konieczny warunek do złożenia opinii o produkcie lub sprzedawcy.
  6. Państwa dane osobowe nie będą podlegać procesom zautomatyzowanym i nie będą profilowane.

ZAŁĄCZNIK NUMER 4 

Klauzula Informacyjna

Formularz kontaktowy

Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, „RODO”), niniejszym informujemy, że:

  1. Administratorem Państwa przetwarzanych danych osobowych jest M.I.C.S. Polska  Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Złota 61/100, 0-819 Warszawa, numer KRS 0000178013, numer NIP: PL 5210416264, Regon: 008484546.
  1. Administrator nie wyznaczył inspektora ochrony danych z uwagi na brak ciążącego na nim prawnego obowiązku, w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się drogą telefoniczną pod numerem: +48 17 722021015, mailowo pod adres: zamowienia@ dobierzfiltr.pl   oraz pisemnie na adres siedziby Administratora.
  2. Państwa dane uzyskujemy w następujący sposób:
  1. kontaktu z Administratorem – telefonicznym bądź mailowym,
  2. bezpośrednio podczas wypełnienia oraz wysłania formularza kontaktowego znajdującego się na naszej stronie,
  3. podczas wysyłania przez Państwa wiadomości.
  4. Państwa dane będą przetwarzane w celu:
  5. w celu prowadzenia z Państwem korespondencji, tj. w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. f RODO – przetwarzanie niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora,
  6. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych są:
  7. prawnie uzasadnione interesy Administratora.
  1. Podane dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom i organom których uprawnienia do takiego udostępnienia wynikają z przepisów prawa.
  2. Administrator nie planuje udostępniać Państwa danych do Państw trzecich znajdujących się poza obszarem Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
  3. Posiada Pan/Pani możliwość uzyskania kopii danych jak lub uzyskania informacji o miejscu udostępnienia danych.
  4. Posiadają Państwo prawo żądania od Administratora dostępu do danych, które Państwa dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Posiadają Państwo prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych; 
  5. Posiadają Państwo prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych);
  6. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, jednak jest to konieczny warunek do odpowiedzi na Państwa formularz kontaktowy.
  7. Państwa dane osobowe podane w celu prowadzeni korespondencji nie będą podlegać procesom zautomatyzowanym i nie będą profilowane.